woensdag 29 maart 2017

stagiaire maart

hoi allemaal!




ik ben Anne Koeman en ik ben 14 jaar, ik kom uit Blokker en ik zit in het derde jaar op tabor college D'ampte in Hoorn. Ik loop stage van 20 maart tot 31 maart hier op de St.jozefschool samen met 2 andere meiden van mijn school. Ik help juf Mascha bij groep 1/2 en het is super gezellig! ik vind het namelijk heel leuk om met kinderen om te gaan, ze te helpen en om ze nieuwe dingen aan te leren. Mijn hobby's zijn: voetballen, met vriendinnen afspreken, muziek luisteren, shoppen en af en toe even helemaal niks doen :) Ik voetbal al 7 jaar bij de blokkers in de MO15-1 ( MC1 ) daar heb in de winter ook stage gelopen, ik gaf toen kinderen van 4 jaar oplopend tot 10 jaar training. Zelf pas ik ook op bij Wessel uit juf Mascha haar klas dat is ook altijd super gezellig.
Het leukste om met de kinderen te doen vind ik: speelwerken want dat help ik ze vaak met dingen of maken ze iets leuks voor me. minder leuke dingen heb ik eigenlijk niet. Deze klas is echt een super leuke, lieve klas waar ze me altijd veel knuffels geven en bij me op schoot willen zitten wat ik totaal niet erg vind ;) Ik zit er tegen op om weer naar school te gaan want dan moet ik al die kinderen gaan missen... maar ik kom zeker nog een keer langs!


groetjes Anne Koeman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten